Ovaj post će objasniti kako se možete upravljati NodeMCU-om putem pametnog telefona (Android ili iOS) na jako jednostavan i brz način korištenjem Blynk platforme. Smartphone i NodeMCU se spajaju na internet i komuniciraju preko Blynk servera. Potrebno je instalirati Blynk aplikaciju: blynk (Google Play). A od hardvera za ovaj primjer se koristiti:
- NodeMCU
- Relej modul (1 kanal)
- Kablovi

Potrebno ih je povezati kao na dijagramu:
- (NodeMCU)
GND
–GND
/-
(Relej) - (NodeMCU)
Vin
–VCC
/+
(Relej) - (NodeMCU)
D1
–IN1
/S
(Relej)
Ukoliko ne postoji izvor napajanja od 5V, moguće je napajati NodeMCU preko USB porta. Ali i dalje mora biti spojem Vin
sa NodeMCU na VCC
releja.

Prvo je potrebno podesiti Blynk na mobilnom uređaju:
- Otvori se aplikacija
- Izvrši registracija
- Klikne na Create New Project
- Odabere ploča NodeMCU
- Način povezivanja
- Create

U ovom postupku se dobija token koji se može prosijediti na e-mail adresu, taj token je potrebno ubaciti u kôd koji će se kompajlirati i prebaciti na NodeMCU.
Napomena: Token je jedinstveni identifikator koji je potreban za povezivanje hardvera sa pametnim telefonom. Svako ko ima token ima i pristup hardveru. Nije preporučljivo dijeliti ili javno objaviti token.
Nakon dobijanja tokena moguće je programirati NodeMCU preko Arduino IDE-a. Ukoliko nije intaliran Arduino IDE i esp8266 u board manager-u, potrebno je to uraditi kao u postu: NodeMCU ESP8266 Prva aplikacija.
Dodaje se i Blynk biblioteka:
- Sketch>Include Librsries>Manage Librsries
- Type (All): blynk
- [Blynk by volodysmr shymansky] Install
Pod Tools>Board menu bira se ploča NodeMCU 1.0 (ESP-12 Module) i pod Tools>Programmer se izabere Arduino ISP. Nakon ovih podešavanja moguće je otvoriti blynk kod (File>Examples>Blynk>Boards_WiFi>NodeMCU) ili kopirati naredni kod:
#define BLYNK_PRINT Serial
#include <ESP8266WiFi.h>
#include <BlynkSimpleEsp8266.h>
char auth[] = "token";
char ssid[] = "wi-fi ime";
char pass[] = "wi-fi password";
void setup()
{
Serial.begin(9600);
Blynk.begin(auth, ssid, pass);
}
void loop()
{
Blynk.run();
}
Compile (✓), Upload (→) i završeno je programiranje za NodeMCU. Sada je samo potrebno u mobilnoj aplikaciji dodati jedno dugme koje će paliti i gasiti relej:
